5/19/2009

peaceful



東京の中で一番好きなところへ行ってきました。
とても静かで、頭が無駄にぐるぐる空回りしていて疲れてしまっているとき、ゆっくり充電させてくれます。
道端でみつけた葉っぱと甲虫。あたりにたくさんいるのに、なぜかこの子たちが際立って見えました。
ニュージャージーに住む、エイミーという素敵な名前!笑 の高校時代からの友人がたまに、いろんなプレゼントをこちょこちょとたくさんつめた小包を送ってくれます。一つ一つ色紙で包んでいて、いつもわくわくしながら大切に開けるの。その中に入っていた小さな色鉛筆のセットを使いました。

Went to my favorite spot in all of Tokyo. Such a peaceful and welcoming place. I go there every time I feel my mind has overspun from excessive, needless thoughts and I need to recenter and recharge.
These guys, I swear, were beckoning me to come draw them.
I had brought with me a set of 12 kid-sized colored pencils I just received in a lovely care-package from an even lovelier high school friend Amy (with a super-lovely name! hee) in New Jersey.

3 comments:

Kyoko said...

お気に入の場所があるっていいよね。
私も煮詰まると行く場所あります。

Amy McCaleb / Libbi Oba said...
This comment has been removed by the author.
Amy McCaleb / Libbi Oba said...

きょうちゃん、コメントありがとう~
うん、ね。すーっと心が洗われていくのね。自然の力ってすごいね。