1/09/2010

Tomohiro Higashida@DK




I've been so behind on updating my blog! I'm going to go back and put up posts about some of the live paitings gigs I was involved in last year.
Tomohiro Higashida is one of my favorite musicians (that's him in the green) whose music I heard for the first time last summer at the Earth Day event at Yoyogi Park. Butcher-san is a good friend of Mr. Higashida and was scheduled to draw at his gig at Days Kugenuma (DK) in Kugenuma-Kaigan (a place just minutes away from where I lived as a kid!), and invited me to come along. Yeay!

最近ブログのアップデートを怠っていました。
これからはもっとちゃんと載せていきます!
「今年は物事を後回しにしないぞ」と心に決めたし!(だ大丈夫かな。。)

で、ちょっと前になっちゃいましたが、、、
心に響く詞と音楽を奏でる大好きなミュージシャン、東田トモヒロさんのライブでブッチャーさんとコラボ!場所は私が小学校時代まで住んでいた鵠沼海岸にあるDays Kugenuma。 サーファー店長さんがとてもすてき!
ブッチャーさんが東田さんのライブでよく描いていて、今回「一緒に描かない?」と呼んでくれました。ブッチャーさんがチャコールでポートレートを描いたあと、私がその回りに色づけ。写真は一枚しか取れなかったのだけど、上の写真はこの絵をプレゼントしたKinkinさんに後から送ってもらいました♪

No comments: