6/27/2011

Hale Bale Live



KIRIちゃんとPanPanPanさんのユニット「ハレバレ」の
マンスリーライブにおじゃましました。
恵比寿の「ライオンのいるサーカス」にて。

ゲストになんちゃってメキシカン(?)3人組の
サボテンブラザーズ
かなり笑えました

ブッチャーさんとライブペンティング(ドローイング?)で
コラボ

太陽のように明るくてかわいいKIRIちゃんはじめ
みなさん楽しいメンバーで
開場中のみんながずっと笑顔になっていた
全員参加系ライブでした

梅雨真っ最中に
サンシャインをありがとう☆

Had great fun at a monthly afternoon gig 
put on by a Hale Bale
Kiri & PanPanPan's two-person band 
(translation:A Circus where there's a lion) 
in Ebisu.

The three dudes in the back are 
the hilarious Saboten ("cactus") Brothers

Did a collaborative live artwork with Butcher-san.

Thanks for the sunshine on such a drizzly day!

No comments: